Halimeege Kizlar bebeğim erkek dedi doktor hep solda oynuyor hep sol kasigimi kitliyor niye acaba karnımın sol tarafında sanki bütün vücudu cimsiyetle alakası yok biliyorum ama acaba kızmiki diyor insan iki oğlum daha var 31 haftaligiz
BaharAkarakurt-2010 Halimeege genelde erkek sağda olur ama ilgisi var mi bilmiyorum benimde erkek hep sağda hareket ediyor
Halimeege BaharAkarakurt-2010 2 oğlum hep sagimdaydi ama bu hep solumda doktorum ilk cinsiyetine baktığında yüzde 90 kız bu dedi. Bir buçuk ay kızım diye sevdim sonra erkek bu dedi 🤷🏻
asyaderinn Sude-96 kesinlikle. Bebişlerin cinsiyeti yok ki fizyolojik olarak ergenlikte cinsiyetimizin özelliklerini alıyoruz🌝 kadın/erkek hastalıkları için doktorlar var ama çocuk doktorları bir tane.
Sude-96 asyaderinn evet ama malesef günümüz şartlarında bile hala bu algı var 🙈 keşke artık olmasa mesela karın şeklinden cinsiyet şeysi yapmasak
Mayacm Halimeege benmde 23 haftalıgım hep solumda hıssettım sagda hıssetmedım pek doktorum12.haftadan berı erkek dıyo
meltemcanli Halimeege benimki de erkek ayakları solda kafası sağda normalde nası oluyomuş cinsiyete göre 😂
gozde3592 Halimeege canım benimki hap sağda oynadı ama kızım olacak nasipse🥰🙏🏻Bence bunun pek bi alakası yok cinsiyetle
gozde3592 Cimen1409 benimkide kız ve hep bağda dynuyor ama bazen soyada geçer sürekli yar değiştiriyor şimdi rahatıs pek degiştiremiyo yerini🤣🤣her değiştiğinde canım çıktı kaç kes doğum pozisyon aldı sonra popo aşağı döndü anlatamam doktorla ben ha sezaryen ha normal diye diye böyle geldik🤣
Cimen1409 gozde3592 ben artık sağ kaburgamın ağrısından duramıyorum bnm ikinci inşallah oda normal olur ilki gibi artık bekleyip gorecez hayırlısıyla doğsunlar bebıslerimiz