semranaksu283 kızlar 32.haftada azcık kahverengi akıntı ? cok değil ama uykuluyum yani tam anlayamadım ama kırmızı değil aşırı yoruldum ondanmı oldu acaba
BaharAkarakurt-2010 semranaksu283 AA bende şimdi onu soracaktım bende 32+4 oldum bende de şimdi geldi düğün vardı oynadım yoruldum biraz ondan mı acaba
Sude-96 semranaksu283 kanamayı hiçbir şekilde umursamamaxlık yapmayın doktora ulaşabiliyorsanız sorun veya en yakında zamanda hastaneye gidin
BaharAkarakurt-2010 semranaksu283 bende çok çok az eltime sordum uzandın mi bir yere kendinj zorladiysan yada yoruldun diye olmuştur dedi.cok şükür bebeğim hareketleri güzel tekmeliyor için rahat iyidir inşallah ♥️
Sedefavc Bana doktorum yeni kandan taze kandan hep kork dedi nasıl regl ilk olduğunda parlak bi kan gelir o tehlikeli dedi. Ama bence siz yinede danışın