ESBS61-1990 bbbusra_tasss benimde bugün itibarı ile 37. Haftama girdim 21 günüm kaldı acaba benimki mi yanlış sizinki mi sizin nasıl 29 gün kalmış oluyor haftamız aynı da ondan dolayı soruyorum yanlış anlamayın lutfen
Leylosacl bbbusra_tasss 36 olduk sezaryen olacağı için ayın 11 inde sadece 11 gün kaldı çantam bile hazır değil agalyacam resmen memlekete gidecem doğuma cumartesi günü gidiyorum orda hazirlayacam insallah erken gelmezse 🤣😭🤣😭🤣
bbbusra_tasss Leylosacl hahah benimde çok az kaldı hiç bişeyi hazırlamadım annemi bekliyorum 😂😍 bu hafta herşeymi hazırlayacağım ne olur ne olmaz 😍
ESBS61-1990 Serpil321 günümüzde haftamızda aynı kaçında doğumunuz Allah nasip ederse benim 20 si falan galiba erken yada geç gelmezse 😌😌