Aley01 Anneler merhaba, ilk gebeliğim. 21 haftalık hamile olduk. Çok şükür çoğu gitti azı kaldı, fakat benim ne göbeğim var ne başka birşey. Birde ben hareketlerini hissetmiyorum normal mi sizce? Çok korkuyorum neden böyle ?
Cotanakk Aley01 hissediyorsunuzdur ama muhtemelen idrak edemiyorsunuzdur hareketlerini ultrasonda sorun yoksa çok kafanıza takmayın bazı gebeliklerde geç hissedilirmiş :))
Sude-96 Aley01 göbeğin olmaması çok çpk normal bebek zaten çok küçük, ilk gebelikte 25e kadar yolu var ben 17 gibi hissetmiştim ama anlamamıştım sonra 20 De bi kaç kere hissedince anladım, ilk olarak da sırt üstü uzanıp dikkatimi karnıma verdim elimi koydum öyle anladım sende dene belki olur 😂
Aley01 Cotanakk Maalesef hiç bir şekilde hissetmiyorum ki 😒 ultrason da hareketli maşallah SüphanAllah ama maalesef ne karnım var ne hareketilik😒
MMmerve_ Aley01 cıkolata ye soluna yat sessız bı ortam olsun telefonunda elınde olmaskn bak ozaman nasıl hıssedıyosun. Bıde benım ılk gebelıgımde 7ıncj aya kadar karnım yoktu ondan sonda cıktı ıc karnın genıstıe korkma
Aley01 Sude-96 şimdi deneyeceğim 😃😃 arkadaşım da 20 haftalık onun göbeği maşallah aşırı çok benim öyle olunca şaşırdım açıkçası çok teşekkür ederim ❤️
slnacar Sude-96 ya bişi sorucam bende 20 haftalık ikiz gebeyim pıt pıtları ne bileyim hafif hafif tekmeleri hissediyorum ama çok tuhaf bişey ile karşılaştım midemin orda altı da olabilir tam orta da kalp atışı gibi ard arda atışlar hissettim böyle bişey yaşadınız mı :) değişik anlam veremedim
Aley01 Sude-96 karın çıkması önemli değilde ah şu hareket etse ❤️🙈 bakalım en güzel duyguyu hissedelim
Sude-96 Aley01 dediğim gibi hergün o şekilde dene hissedersin bana hala bazen o şekilde hissedebiliyorum ilk gebelikte oyle olurmuş dünyanın en güzel hissi umarım en kısa zamanda hissedersin 🙏🏻
Sude-96 slnacar kalp atışı hissetmemiz mümkün değil malesef 🙈 ama ritmik birşeyler hissediyorsan o hıçkırık oluyor göbek deliğinin üstündeki haraketler ise dediğim gibi 20. Haftaların basında bebekten olması pek mümkün değil 😇
Aley01 Sude-96 Sude-96 deneyeceğim kuzum tekrar teşekkür ederim ❤️ bence de en güzel his rabbim herkese yaşatsın inşallah 😍😍♥️