Beyzabeser MMmerve_ elin iyisi olmuyo iste herkes bi cesit Allah sabir versin cevrendekilere de merhamet versin insallah ne diyeyim bilemedim
Minikfasulye1 hamisanne_63 ah ne güzel 🥰 iyi diyelim iyi geçsin biizmki çok hareketli sıpa geceleri uyutmuyor ee tabi bazen kasık bel kalça ağrısı da oluyor ama bunlara bin şükür siziiiin
hamisanne_63 Minikfasulye1 ay benimki de cok hareketli ya öyle böyle değil geceleri uyuyamıyorum hareketleri yüzünden 😀
ozgei Minikfasulye1 39+3 yarın kavuşuyoruz Allah nasip ederse 😍 Son bir ay çok zor geçiyor, o yüzden hazırlıkları son bir aydan önce bitirmenizi tavsiye ederim🙏🏻
Minikfasulye1 ozgei Ay hadi hayırlısıyla kucağınıza alın inşAllaaah. Teşekkür ediyorum tavsiyeniz için 💞
EbrarLinaBebek Minikfasulye1 33+5 karnımda 2 yerde çatlak gördüm daha yeni başladı bel ağrılarım var uyuyamıyorum bacaklarıma kramp giriyor böyle söylerken çok şikayetçiyim gibi duruyorum ama kolay gebelik geçiriyorum aslında 🥰
Minikfasulye1 EbrarLinaBebek kim şikayet eder ki değil mi 😂 olması gereken şeyler tabiki sadece ağrıları en aza indirmeye calısıyoruz magnezyum mutlaka için krampları çok rahatlatıyor 💃