Suan benim başımda var ben yeni evliyim. Eşimde ve ailesinde önceden vardi iki aydır da bana bulaştı hamileyim ve öyle herhangi bi ilaci kremi kullanamıyorum. Doktora gittim bir karışım verdi sarımsı bir renkte. Eczaneler yapıyormuş. Kullandım ama herhangi bir faydasını görmedim. Kasiklarimda ve bikini bölgemde yaralar çıktı. Elimde yaralar var. Allah belasını versin uyuzun bulaşan bidaha zor kurtuluyo. Hele hamilelerin Allah yardımcısı olsun her şeyi kullanamiyolar.