Guney16_Enes21 Kele-bekler1 Kuzu etini hiç yemem hatta etle de aram çok yoktur 27 gün sonra ikinci oğlum olacak tamamen kader kısmet. Bence sağlıklı ve hayırlı evlat olması için bol bol dua edin en önemlisi bu
matruska Cinsiyeti erkek belirler , ondan gelen spermler ile , yani siz ne yerseniz yiyin bunu değiştiremezsiniz. Tamam anneyiz ama yaratmıyoruz, dünyaya geleceği olanı ağırlıyoruz besliyoruz canımıza katıyoruz. Sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 😊
kcnr Kele-bekler1 cinsiyeti ne et ne but belirler cinsiyeti allah belirler canım hakkında hayırlısı neyse o olsun ☺️
matruska Bu kadar yerici konuşmak kimsenin haddi değil. İçinizdeki öfkeleri buralarda insanlara kusmayın lütfen. Tamam bilimsel değil, tamam saçma ama bunları dalga geçerek ya da aşağılayarak belirtemezsiniz. Sizler annesiniz, bu kadar bile sabrınız yok mu insana ya da yanlışa?
NeseA Rabbimin haznesi çok istediğini dileyebilirsin canım inşallah Rabbim gonlundekini eline verir,her zaman sağlıklı hayırlı bi evlat dile canım ikiside evlat 😍
NeseA Bizim ailede hepsi erkek ablamin 5 oğlu kız kardeşimin 2 oğlu benim iki oğlum vardı yengemlerin erkek,çok dua ettim Rabbime hayırlı bi kız evlat ver bana die ama gece dua ettim her an,çok şükür bin şükür bi kızım oldu elhamdullillah çok ayrı bi duygu kız çocuğu ya😍😍😍
erdem_agah Sermec27 iste demek istedigim kiz isteniyorsa sadece yumurtlamadan once yapılıp yumurtlama ve bir gün öncesinde yapılmaması gerekiyor. Erkek isteniyorsa da yumurtlama gunu ve onceki gece. Kiz sperler uzun yaşar mesela 3 gün boyunca rahimde yumurtanin çatlamasını bekleyebilir. Bu nedenle yumurtalama dan 3 gün once yapılan ilişki ile hamile kalındığı durumda kız olma ihtimali yüksektir. Muhtemelen siz yumurtlama günlerini de degerlendirdiginiz için erkek olmus zaten
erdem_agah Sermec27 evt tahminen yumurtlama da dahil her gün olmuş 😁 bahsettigim şeylerin hepsi birer ihtimal ama kuvvetli ihtimaller çocuğunu buna göre planlayanlar bile var 🤦
Mft Et yemiyorum bebeğim erkek😅 her yörede ve her ülkede çocuğun cinsiyeti için farklı nedenler ve ritüeller, inanışlar mevcut ancak hiçbirinin bilimsel bir geçerliliği yok
miranbeyinmothersi Kele-bekler1 eğer öyle olsa doğu erkeklerinin tüm çocukları erkek olurdu , ben kırmızı etide hep yiyen balık tavukta hep yiyen biryim oğlum olacak ama bu tamamen eşinin gönderdiği x,y kromozomu ile alakalı. Ki çoğu kürt erkeğinin başta kızı olmuştur yada kızları çoktur. Benim abim yokyu diye hep cocuklarımın abisi olsun sonrada iki kızım olsun istemişimdir çok şükür bana nasip oldu sen rabbimden iste nasip olsun inşallah not : doğuluyım 5 kardeşiz bir erkek kardeşim var ❤️
mavi_kus Kele-bekler1 cinsiyet faktörü zaten babadan geliyor yani anne yese ne alaka 😂 ki zaten ilgisi yok
Beray Bizde dogiluyuz bir kizim var simdi oglum olcak eti olmasa aramam bi kere tiskindim olsada cok az yerim
nuriyedemir Kele-bekler1 takdir-i ilahi bence nerde görülmüş yiyeceğin cinsiyet belirlemesi sağlıklı sıhatli olmasını isteyin rabbim bilir 😍🥰
birkizbirerkekannesi Kele-bekler1 Cinsiyeti erkek belirlediğine göre kuzu etini siz değil, eşinizin yemesi lazım bu durumda 😏 inanmayın böyle şeylere Allah evlat sahibi olabilmeyi nasip etmiş daha ötesi var mı?
muallimehanimmom5 Kele-bekler1 cinsiyeti erkeğin kromozomu belirlediği için pek gerçekçi gelmedi açıkçası döllenmede x,y mi bu yarısı kim kazanırsa cinsiyet ona bağlı yanı🙄🙃
Selver07 Kele-bekler1 ben asla sevmem kuzu eti ama erkek Babannem de aynı şekil kuzu eti asla yemez 6 oğlu var 😀