2civciv Merhaba kızlar özellikle yeni doğum yapanlar bugün hastane çantamizi yaptık ama sleepy yeni doğan bir numara bez gözüme minicik göründü alıpta küçük olduğu için 2 veya 3 numarasını alan oldumu ?
Volkitolki 2civciv bende 1alsım ama sadece 30adet o bitince hemen 2alıcam çünkü çabuk büyüyorlar oğlumda direk 2almıştım bir tık büyük gelmişti ama 30günden sonra 2tam olmaya başladı dar bile geldi
Suicmeyiunutma 2civciv Yeni doğum yapan ben varım 😊 bebeğiniz kaç kg doğumunuza ne kadar kaldı ? Şöyle söyleyim benim bebeğim 3200 doğdu. Hastaneden çıkarken 3’e düştü. Şuan 1 numara sleepy bio Natural kullanıyoruz bundan büyüğü olmazmış.
Aycaaa571 2civciv yenidoğanlar 1 numaradan daha küçük ve küçük geliyormuş bebeklere ben 1 numara natural sleepy aldım
Zeyzeyu19 Ben biraz 1 no sleepy aldım 4 pakette 2 numara aldım 1 numara 2-5 kg sanırım 2 no 3-6 o yuzden 3 henuz almayın derim
Aysegul354 2civciv arkadaşim 1 numarayi yaklaşık 300 adet kullandığını söyledi. Ben 128li bir numara aldim.
Beren47 2civciv ben 2 numara aldım 2 bile minnacık 1 bence küçük gelir taşar ilk bebegimde baya kakasi sırtına kadar cikiyordu
Merve-2323 2civciv ben bir paket bir numara aldım ama 2 paket 2 numara 2 numaranın üstünde de 3 kilo yazıyor ama 1 numara çok küçük geldi cıvık yaptıkları için ilk başta çıkar diye düşünüyorum
badembid 2civciv yeni doğum yapmış ve 3200 doğurmuş arkadaşım 1 numara bez kullandığını ve yaklaşık 200-210 adet tükettiğini ondan sonra 2 numaraya geçtiğini söyledi. Biz de bu nedenle 1 numara 2 paket prima premium care aldık. 2-3 büyük numaralar bence
Sultann1603 2civciv ay bende geçen açtım çantaya koymak icin benim.kullandigim gece pedi bile dha büyük🤣
Emilah 2civciv o büyük bile.geliyor ilk doğduklarında. Kızımda 40 çıkana kadar 1 numara kullandım 3200 doğdu. Sonra 2 ye geçtim. Bunda da aynı olur muhtemelen 1 ah kullanırım 1 numarayı.
nunuu01 2civciv ben on bes gün önce doğum yaptım su an 3400 kilosu dogdugundan beri kullanıyorum hic kücük değil hala kullanıyoruz😊
balbocegim27 2civciv 10 günlük anne olarak cevap vereyim bende bu küçük olur dedim 2 numara aldım ama 2 çok büyük oldu şuan 1 numara kullanıyoruz 42 li 2 paket bitti bi pakette yarı oldu rahat 1 paket daha kullanılır oğlum 3480 doğdu
2civciv balbocegim27 Teşekkür ederim çoğunluk olur demiş ilk gebeliğim olduğu için bilemedim ama şuan olucagina kaanat getirdim saolun tekrardan
Eda-5807 2civciv bende 2 mini aldım bezi evet ılk doğduğunda biraz büyük geldı ama suan gayet ıyı kılosuna göre aldım bezi 1 numara küçük olur dıye 2 mini aldım