Busra2013 evlatkokusu0806 hıc ıyı degılım🥺🥺🥺bacak arası vajına popo kemıgı ayaga kalkınca agrıyor agrıyı gectım hareket etmıo hıssrtmıom cok korkuom
Cotanakk evlatkokusu0806 sırt ağrım çok benim de maalesef özellikle sırtımın sağ tarafında bir ağrı var ve bu aralar iştahım arttı :))
Lulikli evlatkokusu0806 ben de 20+4üm canım günde 1-2 hissediyodum tetanoz oldum 2-3 gündür azaldı insan ister istemez tedirgin oluyor ama normalmiş böyle olması
Busra2013 evlatkokusu0806 19 dan berı tek tuk hısseıodum cok net hareketler degıldı ama kayma dln oluodu 21 gırdım gırelo hıssetmıom 1 defa hıssedıom 2 gunde fln oda bebekmı bılmıom acıle gıdecem galısb
Beyzdgn Busra2013 artık foruma sırf bu hareketle ilgili biseyler gorurmuyum diye bakıyorum. Bende 23 haftalık hamileyim ve çok az hareket ediyor. Üzülüyorum sürekli neden az diye bir günde bir kere vurursa anca o kdr 😓
evlatkokusu0806 Busra2013 daha o kadar büyümedik kuzum stres yapma ben kayma değilde balon batlaması gibi hissettim
Ozlem2206 Busra2013 yahu neden bu kadar zehir ediyosunuz hamileliği kendinize tecrübeli anneler doktorlar bas bas bağırıyor bu haftalarda hergün hissedemezsiniz diye keşke biraz keyfini çıkarsanız 😊
Eylul2797_ Beyzdgn bende 20 haftalıgım 2 gündür tekmeleri hissediyorum ama cok hafif vuruyo öyle net degil korkmayın normal bence bende gece yataga girince hissediyorum cünkü gün icinde cok yoruluyoruz oynası bile hissetmiyorux
Beyzdgn Busra2013 ultrasondada çok hareket etmiyor böyle denk gelmiş olabilir diyo doktorum bişey söylemiyor bilmiyorum 😓
Busra2013 Beyzdgn belkıde tembeler saglıklıdır tembeldır ben kafayı yıcm hareket 0 resmen anlamıom ya bısı olduysa 🥺
evlatkokusu0806 Busra2013 korkma boşuna başını ağrıtırsın inşallah sağlıklı bebişler getircez dünyaya
Yaseminmms Busra2013 canım ben de 22.haftadayim doktoruma sorduğumda 24.haftadan önce hissetmemen çok normal demişti. Bence hiç kendini üzme biraz daha zamani var sadece
Beyzdgn evlatkokusu0806 23. Hafta bitecek yani bilmiyorum hareketini hissedeli çok oluyor ama bir günde bir kere vuruyorsa o kdr. Burda millet uykusundan uyanıyormus hareketten kıpır kıpır diyolar ultrasondada hep doktor karnımı sarsıyor hareket etsin diye o yüzden biraz tedirgin oldum
Kubrapeltt Bende 21 haftalıgim bende hissedemiyorum, yeni kontrolden geldim çok hareketli ultrason da, doktor hiç bir sıkıntı yok dedi, korkma yani yanlız değilsin
Saki07 Çokta kafamıza takmasak daha iyi aslında da ama işte insanın elinde değil biliyorum😒 yani daha haftamız çok fazla değil daha küçük, bence sürekli hissetmiyoruz diye başına bir şey mi geldi acaba diye düşünmek sadece psikolojimizi etkiliyor. Güzel düşünelim güzel şeyler yaşayalım inşallah güzel anne adayları🌸
Beyzdgn Gokyuzum1 ben girdim. 20. Haftada. Gelişimi beş gün ilerde görünüyordu. Ve sol elinde altı parmak olduğunu söyledi. Benden önce giren kişi yirmi dakika durdu ben 50 dakika durdum bebek hareket etsin diye ultrason cihaziyla karnımi sarstı sürekli doktor bebiste sağolsun yüzünü göstermemek için elini göstermemek için direndi. İyi olsunlar da gerisi önemli değil. İşte ilk gebelik olunca bı tedirginlik oluyor 😓
Cotanakk Gokyuzum1 ben de girdim 20. Haftada kalbinde parlaklık olduğunu söyledi biraz tedirgin oldum ama tek başına bi anlam ifade etmiyormuş sanırım
Saki07 Gokyuzum1 evet bende geçen hafta girdim Tavşanlı devlet hastanesinde. Çok iyiydi doktor yaklaşık 30 40 dk sürdü. Bebeğin her şeyine bakıldı.