Haticehan Kızlar bugün 2. Doz aşımı oldum karnıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyo 17. Haftam sizce normal mi aşıyla mı ilgili yaşayan var mı endişe etmelimiyim
merve100 Haticehan ben nefes darlığı halsizlik ve kol ağrısı yaşadım karnım da birşey olmadı stres mi yaptın acaba canım