Dilek34567 Arkadaşlar ben kürtaj oldum 1 ay oluyor ve karın ağrısı bel agrisi bas agrisi halsizlik normal mi sizce kasik agrisi da bu olan bişey mis ama yinede bilmiyorum
sehrengiz_8 Dilek34567 ben de olmadı canım öyle bir şey. Ancak adet döneminiz yakınlaşmış olabilir omdan kaynaklıdır.