Melikeakarsu buara okadR cok aglayasım gelıyokı bende acaba dıye dusunuyodum. Hatta demınde agladım sımsı bu yazıyı okudum:( bıde bebegın plasenta suyu rahme yakınmıs doktor dıkkat et dedı daha cok aglayasım gelıyo ota bka aglıyorum sınırlenıyorum hormonlarım tavan napıcagımı sasırdım dısarı cıkmak ıstıyorum eşim ne ısın var evde due anamjn yanında dıyo kaynanamda bızde ona hızmet et cocuga bak yemek yap asırı bunaldım karnımdakı bebegıde benıde dusunen yok.. Bugunde gorumceme saydırdım kapadım azda olsa rahatladım