Artık gerçekten ağlıcak hale geldim çok bunaldım 😔
Akşam 6dan sonra ağzıma hiçbir yemek sürmüyorum ama gece inanılmaz mide yanması yaşıyorum uyusam uykumdan uyandırıyor rennie duo şuruptan 1 ayda kaç tane bitirdim sayamadım bile. Gece 4 5e kadar yatakta uykusuz dönüp duruyorum çok bunaldım psikolojim bozulacak artık yemek yemekten korkar oldum gece olsun hiç istemiyorum uyuyamadığım için napıcam böyle bilmiyorum sizlerde de oluyor mu böyle 😥😥