An itibari ile 37+5 olduk kızımla ama doğsun diye bekliyorum. Regl agrilari gibi agrilarim oluyor cok fazla kasilmam var ama düzensiz. Erken dogum riskim vardi 20.haftamdan beri progestan kullandım 3 gun oldu bıraktım. Bu sefer de acaba sen beni cok beklettin biraz da sen bekle mi diyordur bana😇