Tek başına doğum belirtisi ile alakası yok endişelenmeyin aylarca ishalden çektim bende ve gerçekten 9 ay dolu dolu yaşayan bile var ilaçlar öncelikle çok etki ediyor bebekte büyüdükçe mideyi bağırsakları sıkıştırıyor normal bir insanın süzdüğü gibi olmuyor bizde maalesef Buda bağırsakları bozuyor haşlanmış patates ve sıcak muz yiyin yağlı baharatlı şeylerden uzak durun 🌝