Kızlar ben dün kontrole gittim 32+2ydi dün kilosu 2.071 kg çıktı ama nedense maşallah kilosu iyi yine de şeker ve meyveyi azalt çok kilolu olmasın normal doğum zorlaşır dedi. Ben de taktım kafayı acaba çok mu kilolu diye sizler yazınca rahatladım demek ki normal bu kilolar 🥰🤰🏻