kubrakokcan Msl_ege Cavit beye hiç gitmedim , ama aynı hastanede Özlem hanıma gittim onda doğum yaptım. Çok memnun kaldım ☺️
Msl_ege kubrakokcan ben önceki doğumu özlem hanımımda yaptım genel olarak memnundum ama mizacı çok soğuk geldi bana . değiştirmek istedim o yüzden