Melek141120 Kızlar kanz mila park yatak kullanan veya alan var mı ben sipariş verdim ebebek te kampanyalı diye ama elele baby çok beğenmiştim şimdi kararsız kaldım iade edip onu mu alsam acaba diye fikirlerinizi paylaşır mısınız
Gulsah1616 Melek141120 ne kadar olmuş? ben Kraft aldım harika bir yatak anne yanı özelliği de var. 10 dk da kurdum çok da kaliteli. Kapılardan da geçiyor istediğin yere taşıyorsun. Yanında gelen süngeri de güzel 👍 https://ty.gl/ecsro6e0y8 tabi ben alırken bu kadar pahalı değildi 1000 TL ye aldım bir ay önce. Yine indirime düşer
Melek141120 Nnurdan elele indirime girmiş 1099 lira hem de anne yanı da oluyor ben kanz aldım ama o anne yanı olmuyor o yüzden çok kararsız kaldım anne yanı olması önemli bir özellik sanırım çok kullanılıyor
Gulsah1616 Melek141120 ben de ilk baktığımda bu fiyattaydı favoriye ekledim senin gibi. Büyük Eylül indiriminde bu kadar düştü valla ben de beklemiyordum şans oldu iyi oldu ☺️ Eğer doğumuna daha varsa ve bunu beğendiysen bekle derim çünkü kasım ayında tekrar düşecek diye düşünüyorum. Benim fikrimi soracaksan ben gerçekten çok beğendim bej rengini aldım çok şık kibar duruyor
Melek141120 Gulsah1616 o zaman ürünümü iade edip bekleyeyim Aslında bende beklemeyi düşünüyordum ama gaza geldim herhalde alıverdim bi anda 🤣