Zrnyrnakyd 13+2 haftalığız Vajinamın kemiği çok ağrıyor internetten araştırdığım kadarıyla çatı kemiği ağrısı filan çıkıyor sizce bu normal mi aranızda yaşayan var mı ?
buketpoyraz Zrnyrnakyd normalde o agrı için haftanız cok erken bilemedim suan , belki magnezyum eksikliğinizden dolayı erken ağrıyordur doktorunuza bir sorun yinede 😊
Semy Zrnyrnakyd çatı ağrısı sizin haftanız için baya erken, bebek ağırlaşıp büyüdükçe oluşan bir ağrı o. Doktorunuza kesinlikle danışın
kubraa2121 Ben de yaşıyorum 3-4 gündür bariz canımı acıtan bır ağrı var fakat 34.haftaya gireceğim için normalmiş de sizin haftanız için normal olup olmadığını söyleyemeyeceğim doktorunuza sormanız daha doğru olur diye düşünüyorum
Kubra-3438 Benimde 22. Haftalarda ağrı başladı progestan ve magnezyum kullanıyorum hala 32 Oldum erken başladıysa bir doktorla görüşün