Aag06 Sizin postlarınıza bende girip bakıyorum, pp den görüp. Çünkü açtığınız her postta bir çok yorum oluyor, bu platformda tanınıyorsunuz muhtemelen epey eskisiniz 😁 Ama bizler için bu böyle olmuyor hatta postu üstte kalsın bir kaç kişi görüp cevap versin diye post açan kişi alt alta bir sürü boş mesaj atıyor yine de cevap alamıyor. Bir de ben hiç post açmadım açmayı da düşünmem arama butonu benim için büyük ihtiyaç.