Merve_bulut_55 deutschetraum 7 şubat diye biliyorum en son 40 haftamızı doldurursak bakalım benim ablamlar hep 36 haftada doğum yapıyor onlara cekmediysem 7 subat 😊😊ocak sonu Şubat başı gibi alırız inşAllah yavrularımızı kucağımıza 🤲