saideeeee Aylinbarlass kız erkek fark etmiyo bence ama benim oğlum 41 haftam doldu zorunlu sezeryana aldılar hiç sancı açılma vs yoktu yani bıraksak oğlum 1 ay daha dururdu 🤣
Yamantosunannesi Aylinbarlass Arkadaşım dün 35. haftada doğurdu. Bence hiç alakası yok. O yüzden hazırlıklı olmakta fayda var ben de erkek bekliyorum önceden hazır edeceğim her şeyi ve kendimi😂
Yenianneadayi2208 Aylinbarlass 34 haftalığız ve bizimki yola çıkma teşebbüsünde bulunmuş bile 😁 bence çokta alakası yok..Çevremde bir çok kişi 40 ını görmeden doğum yaptı
Mk34 Yüzdelik olarak bakıldığında erkek bebeklerin daha geç doğduğu tabiki gozlemlenmiş fakat bu sizin de geç doğum yapacağınız anlamına gelmiyor bende 38 deyim beklemedeyim😮💨
Azize_3347 Aylinbarlass ilk dogumumda oğlum 34+3 te geldi bekleyemedi şimdi ikinci gebeliğim 16 haftalik yine erkek bakalım kaçıncı haftada doğacak 🤗
Karamelasepeti Aylinbarlass ilk oglum da 41 hafta btti sıfır açılma sıfır yumusama suni sancı sonucu sezryan oldum. Bunda ise ssvd olacak 41+1 deym en son 3 cm açılma vardı ama rahm agzo hala malında bekliyoruz hala erkekle mi alaklaı kadın vücuduyla mı yoksa her bebeğin kendine özgü bir zamanı mı var blmihorum ama iyice stres oldum