Annişler merhaba. 15 haftalık oldum an itibari ile fakat kafamda saç kalmadı desem yeridir. Çok aşırı dökülüyor gebelikte bu normalmi sizlerde de oldumu acaba. İlerleyen aylarda geri gürleşir diyorlar ama topak topak giden saçlarım psikolojimi bozuyor 🤦♀️🤦♀️