Esrakly Ya ben çok üşengeçim yürüyüş yapamıyorum yoruluyorum nefes darlığım var zaten doğumu kolaylaştırmak için uzanmaktan başka bişey yapmıyorum oda kolaylaştırmıyor illa ki ☺️Diyeceğim o ki yan gelip yatsam bile açılmam olur mu normal doğum rahat olur mu
Eda-5807 Esrakly bende hıc yurumeyı sevmezdım 😂 açılmam 2 parmaktı 40 haftalıkken kasıntıdan dolayı yatırıldım ertesi gün suni sancı ile Doğum yaptım sancı çok zordu çekmek ama çatala gecıp Doktorum hadı ıkın dedıgınde 2 ıkınmada çocuğumu kucağıma almıştım sancı dışında doğumum hemen oldu 3 dk içinde 😌
Kbrayankkk2 Esrakly bende öyle yatardım ama yeri gelince hareket ederdim 4 cmden baska açılma yoktu suyum bi patladi 6 cmle sezeryaana gittim biraz daha bekleseydim normal doğum yapardm da salakim🤣🤣