İlk hamileligimde 4.ayda baslayip 7.aya kadar devam etti o agrilar.2-3 gun suruyordu ama resmen dayanilmazdi.doktorum romatolojiye yonlendirdi.butun testler yapildi hicbirsey cikmadi.7.ayda kendi kendine gecti.simdi 2.bebegime hanileyim.bunun sebebi kesinlikle beslenme ya da vitamin destegi eksikligine bagli bi hassasiyet olmasi.ilk 3 ay cok mide bulantisi oldugundan resmen ac yasamistim kilo kaybi olmustu.vucut o kadar direncsizdiki ici yemek dolu bir tencereyi tasisam 2 gun agridan ölüyordum.size tavsiyem vitamin desteginizi kesinlikle atlamayin ve asla az agir bile bisey tasimayin.ters hareket yapmayin