gmzdmrs
Anladım eğer bi şeyler yolunda değilsr illa da normal diye ısrar etmemek gerekiyor öyleyse. Anlamadığım 43. Haftaya kadar sancı açılma yoksa napılmalı bunun tek çözümü sezeryan mı. Sezeryan plesenta önde olur, kordon dolanır, kaka yapar bebek vs gibi ciddi durumlarda alternatif bir doğum bana kalırsa. Ama doğum normal olmalı diye düşünüyorum bi aksilik yoksa. Sizin durumunuzda tek doğru sezeryanmıydı bunun cevabını kendi içimdede veremedim açıkçası.