Bebegim_2021 Kızlar 3 gündür cok fenayım Dr parol falan önerdi Ama fayda etmiyor tabi gözlerimden yaş geliyor artık burnum bir tıkanıyor bir açılıyor ıhlamur meyve falan fayda etmiyor yarın acile gitsem serum falan takarlarmı zararı olurmu 29 haftalıgız
Tugcedgn Bebegim_2021 kesimlikle git camım bende aynıydım sabrettim bekledim geçmedi asla en sonunda gittim ve hamilelere uygun ilaç başlattılar
Buket_dadas Bebegim_2021 ya sorma kuzu aynı sorun suan bende var nefes alamıyorum ne bok yicem bogazım cok acıyor vok üsğyorun ikacda alamıyorum bas agrısı geberti beni midem de yara var parol kulana biliyormusuz abartılmıyıcak sekilde onu kulanırsam daha cok rahatsız edicek ne yapcam ben🥺
Buket_dadas Bebegim_2021 olmaz doktora söyle ben de öyle yaptırdım sanırım agırlasırsam yine yapıcam öyle ama doktor mutlaka bilsin hebe oldugunu ona göre takıyorlar
DeryAlbayrak26 Bebegim_2021 Bende de aynı sorun var boğazlarınzda kuru öksürük var ise ballı süt icmenizi tavsiye ederim. Ben geceleri bile uyuyamıyordum öncelikle ballı süt içtim yumuşatıcı burnum tıkalı nefes alamıyordum onu sıcak suyun içine viks katarak burnumdan ve ağzımdan havasını çektim rahatladım.
Bebissko Bebegim_2021 bende yeni kurtuldum benim aysğa kalkacak takatim bile yoktu acike gittim serum yaptılar parol bire bir iyi geldi meyve ıhlamur hepsi boş
Tugcedgn Bebissko aynen öyle gerçekten ıhlamurla meyvetle olmuyo suan covidle belirtileri aynı bi grip salgını varmış süper grip diye gerçekten bulasıcılığı daha yüksek fena bisi bende 2 haftaua yakın yaşadım en son hastanede ilaç verdiler dünya varmış dedim