Kizlar saat 15.00 civarından beri ağrım sanki biraz değişik seyrediyor.. simdi de ayaktayken iç bacaklarıma doğru vuruyor, belim zaten günlerdir felaket.. sanci tarzı ağrım da var da emin olamıyorum bir türlü😬 gerçek sancıyı fark ederim değil mi? Bu belirtileri yaşayıp kısa sürede doğuma giden var mı aranızda🙏🏻