Nurklc38 Bügünden beri bana neden gelmedi bende 34+5 haftalığım diyordum burda ki kızlara. Sanırım daha fazla çenemi kaldıramadılar artık bana da gelmiş bebiş doğdu butonu 🥰 Aşırı heyecanlandım şimdi sağlıkla gel minik koalam 🙏🏻 Kaç oldunuz kızlar
Esrakly Nurklc38 ben 37+3 üm gelmedi yada ben göremedim gelince nerede oluyo o buton ☺️ Bide güncelleme geldi güncellendim ama yine gelmedi
Nurklc38 Nemusto bilmiyorum ki bugun biri 34 haftalık olmuş buton geldi dedi bende aa ben 34+5 haftalığım bende neden yok dedim bu gece gelmiş bana daa 🥰🥰