esinnnnn1 Kızlar iyi geceler hamileliğin ilk dönemlerinde kasık ağrısı bel ağrısı olması normalde , sırt ağrısı için çok erken degilmi benmi yanlış biliyorum . Sıcak duş almak istemiyorum 4 kez düşük yaptım tetikliyor diye ne yapmam lazım sizce
Merve1200 esinnnnn1 benimde şimdi sırt tarfı ağrıyor bende düşük yaptım ne yapaçamı bilmiyorum ağrıyan tarafta uzanıyorun inşallah geçer cnm
Mom6272 sırtüstü uzanın sert bir yerde benimde o zamanlarda sırt ağrılarım oluyodu hala devam ediyo ara sıra. 14. haftaya gircez