Sevde12 38 haftalık gebeyim vajinamda yeşil sarımsı jel gibi bir akıntı var çocuğa zarar verirmi ? Doğum zamanında bir tehlike olurmu
NerminAydogdu Bende 35+5 yesilimsi akinti var mantar baslangici gordu antibyotik ve fitil verdi bide Monurol toz .