Aydkly merhaba canım benimde önce kese tartında vardı geçti progestan kulanıyordum ve dr dedi bırak ilaçı kestim gün karnım belim ağrıdı aynı adet sancısı gibiydi zaten hisetim birşey olacak diye ve kanamam oldu sabah dr gitik kanama izlenmesi falan yoktu ilaça tekrar başladım ve aradan 4 gün geçmişti sanırım yine kanmam oldu ve doktora gitim bu sefer kesenin içinde bebeğin aşasında vardı kulandığım ilaç sabah akşam içiyorum şimdi birşey yok kan izlenmesi falan çok şükür geçiyor da zaten merak etmeyin vücut kendisi emip atıyor ya da ilaç etkisi veriyor bol bol dinlenin süpürge hiç elinize almayın hiç ayağa kalkmayın yürüş yapmayın bol bol su iç ye iç yat valla tek çare yani dinlenmek canım inşallah geçerler sağ sağlim kucamıza alırız allahın izniyle bizede dua edin 🥰❤️