01ozlem_ctnky Merhabalar herkese 😊 bugün yeni yeni Çatlaklarımın oluştuğunu gözlemledim. Öncesinde herhangi bir krem vs. Kullanmıyordum. Sizin kullandığınız, faydasını gördüğünüz ya da tavsiye ettiğiniz bir çatlakları azaltma yöntemi var mı acaba ?
Nnurdan 01ozlem_ctnky canım naparsan yap vücudun elverişliyse çatlar ama çoğalmasın ve nemlendirme amaçlı yinede önlemimi alıyorum kantoron yağı sürüyorum
Zehra9616 01ozlem_ctnky dogumdan sonra pembelikleri gidene kadar tedavi ettin ettin etmedin maalesef deneyimli biri olarak soyluyorum cok dikkat et cok nemlendir gobegim vajina ustume kadar catlak😂
Mervenin_Mucizesi Lierac ve kantaron yağı kullandım hemde en başından çok düzenli ama 34 de yavaş yavaş çatlamaya başladım 😃 sanırım bir çaresi yok 🥲
01ozlem_ctnky Çok teşekkürler hepinize. Vücudum çatlak oluşumuna malesef ki gayet müsait. Hemen önerdiğiniz gibi kantaron yağına başlayayım. Diğer ilaç yürü vs. De doktora danışayım o zamam. Hepinize çok teşekkürler