deniz2019 9 ve 12. Haftalarda kanamalarım oldu öyle az az değil bayaaa bi oldu ilkinde 4 gün ikincide 2 gün hastanede kaldım. 24. Haftaya kadardı sanırım haftalık progesteron yapıldı. Şuan 38+5 iz sanırım yeri o kadar sağlamlaştki kızımın gelmek istemiyor:) bol bol dinlenin,ağır hiç bir iş yapmayın,dua edin ve sakin kalın, strese girmeyin :)