Bende de arttı kaşıntı malesef 24. Haftamdayım pazartesi doktoruma söyleyeyim ben de… Deri gerildikçe normal diyordum ama korktum yazılanları görünce ciddi bir şey olabilir mi acaba… Özellikle karnım,bacaklarım,kollarım ve sırtım. Ama hiç kızarıklık falan yok kuru kaşıntı