Bebeğim 8 günlük normal doğum yaptım ama sütüm gelmedi 3. Gün geldi bu sürede doktor kontrolünde mama kullandım sütüm geldi emziriyorum o istedikçe sürekli emziriyorum emzirdikten sonra sağıyorum uyarmak için tahin, rezene, yumurta, et ,hoşaflar , anne çayları , su en az 3 litre tüketiyorum ama asla yetmiyo kızım memede süt kalmayınca ağlayarak bırakıyo memeyi ve 30 cc mama yemeden susmuyo mama yı içince sakinleşip uyuyo ilk bebeğimde de aynı durumu yaşadım oğlumu 6 ay emzirdim 1 kere bile memeyle doymadı hep mama da vermek zorunda kaldım bazen olmayınca olmuyo sanırım göğüslerim hep yumuşak sızlamıyo bebeğim biraz yutkunuyo sonra hiç yutkunmuyo lohusalık bi taraftan insan yetemediğini düşünüyo başına gelen var mı ?