Nurgul1606 çocuk parası, süt parası ve işsizlik ödeneği destekleri var devletin. Eğer çalışıyorsanız hepsinden yararlanırsınız. Çalışmıyorsanız çocuk parasından yararlanırsınız. Eşiniz sigortalıysa süt parasını da kimlik ve doğum belgesi ile sgk dan eşiniz başvurup alır ptt den.