Sedasartekin Kızlar erkek kardeşim hamile kaldigim günden beri kendi ismini koymamı istiyor çok hevesleniyor bende kırmak istemiyorum da eşimde baştan beri koyalım diyor ama bilemedim🤔 kardesimin ismi SELMAN sizce nasil ve yanina ek bi isim olarak ne önerebilirsiniz?🥰
Merveelisa Sedasartekin kocalarimiz yada ailesi kayinbabanin adını koy yada kayın babanın da babasının adını koy deyince sorun çıkarmıyorlar kadınların tarafına gelince mi istemiyor sen eğer istiyorsan koy istediğini kimseyi takma
Ladybird06 Sedasartekin Koyup koymamak size kalmış tabii. Bi uzak akraba Selman Emin koymuştu öneri olsun.
erdem_agah Sedasartekin kardesiniz nasıl biri bilmiyorum ama selmanlar çok hoş insanlar oluyor gibi olumlu bir önyargım var benim😁 görünce hemen yazmak istedim o yüzden. Cok nazik ve kibar oluyorlar. Arkadaşımın oglu da Selman mesela cok tatlı aklı başında nazik… Tabi içinize sinmesi önemli ama
Sedasartekin Merveelisa yok kuzum eşim kardesimin ismini koymak istiyor da ben pek kararsız kaldım abimde var sonuç olarak ayıp olurmu diye düşünüyorum
Sedasartekin erdem_agah çok zeki düşünceli ama bi okadarda asbiyeti oluyor. Genel anlamda iyi tabi inatciligida var
erdem_agah Sedasartekin aslinda her insanin olumlu olumsuz yanları oluyor. İşte hangisinin ağır bastığına bakmak lazım. Gerçi insan çocuğuna isim koyacağı zaman ince eleyip sık dokuyor sizi anlıyorum.
Sedasartekin erdem_agah gerçekten öyle oluyor kırmakta istemiyorum çok hevesli inşallah hayırlısı ile karar veririz artık
habibedogan Birincisi kardesin nasil birisi hani huy ve karakter olarak cunku birinin ismini koydugun zaman mutlaka huy ya da hareketkeri benziyo sorun yoksa koyabilirisn Selman efe, , yiğit selman, , Ömer selman,, selman hamza
Sedasartekin habibedogan değişken aslında çok düşünceli zeki romatik ama bi okadarda asabiyet var ya ergenlikten dolayı bilmiyorum kişisine gorede değişiyor tavırları
Sedasartekin rengarenkduduv aslında benimde hiç sıcak bakmadığım durum. 2 kizim var ikisinin isminide eşim koydu ikimizin ailesinede yok isimleri ama buna gelince kardeşim baya bi ısrarcı arada kalma durumu gibi bisey oldu bana da