poyrazinannesi3547 minikkoalammm kaç haftalıksınız kaynatıp içilmezse sorun olmaz diye düşünüyorum ben 20 haftalıktan sonra az tüketmeye çalıştm bazen
_ipekkkkk minikkoalammm Bana olur dediler kekik kimyon tüketimiyorum Rahim uyarıcımış Bazen arada kaçıyor ama sürekli hergün tüketirsen riskli olabilir canım 🌸
Kizannesi92 minikkoalammm Fag kekiği kaynatıp içtim bir ay sonra bir gece hastanede yattım erken doğum riskinden ha çaydan mi bilemiyorum kesin kekik çayı diyemem
poyrazinannesi3547 minikkoalammm valla canım bence tüketme ama tabi sen blrsn baharatını bşeye ekmekle bişey olmaz ama çayı tehlikelı olabilir
poyrazinannesi3547 minikkoalammm Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 1 hafta varmış aramızda😍
minikkoalammm poyrazinannesi3547 kuzum çayını ztn yapmıcktm gargara şeklinde yar hergan gibi birşey tüketirken kullanırsak herhan gibi bir sıkıntı yaratr mı ki
kubraakbas Son ay tüketebilirsiniz ama özellikle 1. Trimesterde hiç önerilmiyor. Çok zorda kalırsanız sadece 1 fincan ıhlamur içebilirsiniz
Nureylaa minikkoalammm tavuğa falan koyuyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ama bu kişiden kişiye de değişebilir tabi. Suyunu kaynatıp içmedikce bir sorun olacağını düşünmüyorum ama doktorunuza da bir sorun isterseniz
Semaberay 31 haftadayim öksürük için ihlamurla bı tutam kekikli çay içiyorum haftada iki üç sefer bı zararı olmadı ama sizede için diyemem tabi