Herkese merhaba uygulamayı yeni kullanmaya başladım. Size bi sorum olacaktı, beta hcg değerime göre daha çok yeni gebeliğim var prolaktin değerim de yüksekti ama 3 4 gün arayla 2. Kanımda beta degerim yükseldi ama prolaktin değerim düştü korkuyorum acaba kimyasal gebelik olabilir mi daha önce yaşayan veya bilgisi olan var mı