Angelim maşallah canım sizinki baya iri bi bebek olacak desene..ben 6 kilo doğmuşum🙈bide normal tabi o zamanlar ultrason pek yokmuş harşey de organikti ..ama kendimi bildim bileli zayıftım ..şimdi 4 oldumu normal yaptırmıyorlar ondan dikkat ediyorum çok normal doğum istiyorum nasipse🙏🏻