Demetyvss çok geçmiş olsun 31 haftalıkken bende de oldu canim kanamam oldu benimde nst de sancim cıktı 1 cm aciklik vardı ama bisey olmadi adalat kullandım 20 gün rapor verdi evde dinlendim biraz geçti çok şükür sonra gittim 3 hafta daha çalıştım şimdi yeni çıktım izne bebisimi bekliyorum 😚 dikkat et bol bol dinlen allahın izniyle bisey olmaz