zeeynepp19 Göğüslerim çok kaşımıyor diye yağ süreyim dedim yağı sürmeden göğsümün ucunda sıvı olduğunu gördüm sıktım gelmeye devam etti şeffaf renkte sonra hafiften beyazlık geliyor içinden 24. Haftadayım normal mi bilemedim??
yildiz_07 zeeynepp19 Normal canım ama sıkma kendisi aktığı sürece sıkıntı yok ama sıkarsan doğumu tetikleyebilirsin o yüzden müdahale etme benimde geliyor 25. Haftalarda gelmeye başladı 39 haftalık olduk doktoruma da söyledim sıkıntı yok normal dedi kontrole gidince sende doktoruna şöyle hamilelikten hamileliğe farklı olabilir
seon90 zeeynepp19 kuzum sıkma asla göğsünü bunu internettende araştırabilirsin kabuk tutarsa soyma ve asla sıkma.
zeeynepp19 yildiz_07 perşembe kontrolüm var o zaman söyleyeyim doktora sıkınca daha çok kaşıntı oldu zaten 🤦🏼♀️
yildiz_07 zeeynepp19 evet göğüslerin kendini hazırlıyor o yüzden sıvı gelmesi kaşıntı olması normal ama sıkma dedigim gibi doğumu tetiklersin yani korkma ama doğuma kadar ara ara gelir böyle kendi haline bırak 😊