Umutduru sana söylüyorum ama benimde 6 günüm var ve test yaptım tabi çok pişman oldum o yüzden sana yapma diyorum hem pozitifi görsek de zor olacaktı ki kanda düzenli artış var mı diye strese gireceğiz sonra kesenin görünmesini bekleyeceğiz falan daha çok beklemek gerecek em azından adetin gecikince o güzel haberi alırsan değerlerin yükselir keseyi görmek için o kadar uzun beklememiş olursun tanımıyorum ama dualarım seninle 💕