Gzd Kızlar önümüzdeki Pazartesi 25 haftalık olucam ve kontrole gidicem, sizin bebişleriniz 25. Haftanızda kaç gr’dı, ben son 3 haftadır hiç kilo almadım o yüzden endişeliyim biraz😥
Didem Gzd senin için üşenmedim gittim ultrason resminin arkasına baktım 🙈🙈🙈 830 gr dı ama 25 e giriyor mu 25 in sonu muydu emin değilim ondan sen kilo almasan da problem olmuyormuş merak etme ben 4 kilo aldım ama ortada minnak 🙈🙈 içini ferah tut
Gzd Didem ayy çok teşekkür ederimm uğraştırdımm 🤗 internetten bakıyorumda bu haftalar en çok kilo almam gereken haftalarmıs, sabit olunca korktum biraz insallah almıstır bebiş 😌
Gzd Elfibrhm2609 husniyealtun Tbrk Çok sağolun kızlar cevaplarınız için 😌 şimdi 1 hafta sabırsızlıkla beklicem, insallah benim bebişte almıştır 😌
husniyealtun 24+0 bugün acilde ölçüldü 750 gr canim. Bende almadim sanki acilde oldugu icin benim kiloma bakilamadi. Kendimce almadim bende sanki.