Kızlar gördüğüm herrr şeyi yiyesim geliyo. Sizde öylemisnz. 27.haftamda başladı 31. Haftadayım şuan .6 kilo aldım 4 haftada.böyle giderse nolcam ben. Televizyonda reklamda gördüklermi, stroyde paylaşılanları, dışarda dolaşırken yenilebilen her şeyi canım istiyo. Anormal miyim 🥺 kendimden utanıyorum neden böyle oldum diye 🥴🤦🏻♀️ bide böyle olan varsa ne zaman geçiyo bu durum