Seda_krmnli42 Kızlar instagramda hem uygun fiyat hem kaliteli bebeklerinize alışveriş yaptığınız siteler var mı. Birde 0-3 ay takımlardan ne kadar almalıyız acaba çabuk büyüyorlar kararsız kaldım.
bahtnurr1 Seda_krmnli42 bence yine en uygunu ve güveniliri ebebek yaa , ben yenidoğan çok aldığım için (8takım) 0-3 ay az aldım 6 takım.
Arya-h Slm, breeze baya uygun, jammybaby,mandalbebe, alya.babystore,srbebek… Ben fazla birşey almadım bir kaç tane 0-3,3-6 ve 6-9.
Seda_krmnli42 Ya ben kararsız kaldım ne alsam her gördüğümüde almak istemiyorum bu ikinci bebeğim ilki 5 yaşında aradan 5 yıl geçince unutmuşum 😂 onada her gördüğümü aldım çoğunu giydirememiştim çabuk büyüyorlar