Kızlar 28haftalık gebeyim çok ağır grip oldum kafamı kaldıracak halim yok hastaneye gitmeye korkuyorum direncim düşük olduğu in virüs kapma ihtimalim daha yüksek ayrıca ilaç falan verirler bebeğime zarar verir diye de korkuyorum en acil nasıl toparlanırım tavsiyelerinizi alayım