Merhaba Arkadaşlar 8 haftalık ikizlere hamileyim dün gece hafif pempemsi kanamam oldu sonradan kahverengi oldu hastaneye gittim progestan iğne vurdular ve progestan kullanıyorum sabahtan acilin ultrasonuna girdim bi sıkıntı yoktu ama sürekli sancım ve ara ara hafif kahverengi kanama oluyor böyle bi durum yaşayan varmı neler yaptınız bilgilerinizi paylasırsanız sevinirim