Kızlar 16 haftalık hamileyim bu sabah sağ tarafımda yumru bir şişlik vardı şimdide sanki en ortada var bu şişlik. Göbek deliğmin baya altında afedersiniz kılların başladığı yerde. Doktorun baktığı yerin altında. Tuvalete de çıkamıyordum. Acaba büyğk tuvaletin birikmesinden mi kaynaklıdır. Yoksa allah korusun bebekle ilgili birşey midir? Çok korkuyorum